събота, 10 юли 2010 г.

лято

"това беше всичко, което исках да чуя. нищо друго нямаше значение: аз все още бях жива, щях да тичам боса из локвите, да прекарвам нощите без покрив, да крещя имената на звездите, да замервам прозорци с камъни, да нося ярки дрехи, да пия от чужди бутилки и да се хвърлям в дълбокото. да, аз все още бях жива; за мен нищо не беше невъзможно."

доставя ми някакво откачено удоволствие да наблюдавам как ярко розово-оранжевите ми нокти подскачат по клавиатурата, докато пиша.

2 коментара:

  1. ам много обичам лятото - обичам да спа с отворена врата или прозорец - да чувам звуците от вън, да усещам лекият полъх од вън - но не в града разбора се - някаде извън София - това изживяване е страхотно - затова обичам лятото - поздрви до всички и до скоро

    ОтговорИзтриване
  2. и аз също обичам лятото, когато човек седи под някоя дълбока сянка и се наслаждава на всичко около себе си, или на Охрдското езеро където времето е много хубаво и самата клима е по различна и по-прохладна, когато съм на разходка в накоя хубава летна вечер ... рекрасно нямам думи ... чакам го лятото

    ОтговорИзтриване