събота, 22 август 2009 г.

септември идва

всъщност знам, че всички още в момента, в който си помисля да ви спомена края на лятото, започвате да ми викате ужасено "Не! Не! Не, не споменавай това!"

И все пак, да. Септември идва. По случай случката наскоро препрочетох един от най-септемврийските си разкази - от септември 08. И в интерес на истината си го харесах и според майка ми той страшно си прилича с едно от нещата, които написах съвсем наскоро. Мисълта ми беше. Трите ми лято-изпращащи по настроение разказа.

...отварящи се в нова страничка, цъкайте спокойно.

Светулките са тъжни - септември 08. там е качен с работното си заглавие, защото забравих да го сменя.

Бялата стая - април 09, като се замисля го има и в Solitude. не чак толкова лято-изпращащ, но някак си ми напомня на август, а август си е... краят на лятото. соу.

Само понякога - август 09, от преди три дни. също с работно заглавие, пък аз може и да го сменя по някое време съвсем. засега така е добре.

а забелязвате ли колко рано съм станала днес? ^^

1 коментар:

  1. Септември според мен е едни от най-хубавите месеци, тогава имам изобилие от плодове и зеленчуци, ябълки, царевица, започва учебната година, а на някои университети и студентската и за мен септември е изпълнен с много ентусиасъм за новите успехи през новата учебна година

    ОтговорИзтриване